En agro dag

2008-09-02 - 16:17:50 / Cissi möter världen
Min natt var lagom förbannad, var så sjukt arg och irriterad att jag säkert inte somnade förän
vid halv 2 ungefär.. Lagom kul..
Gick upp, gjorde mig i ordning och tog bussen till skolan eftersom det regnade :(
Oxå bajsigt. Sen i skolan fick jag reda på att jag inte får läsa Spanska steg 3, och då blev jag jävligt
sur på min rektor även om han kanske inte kunde göra något åt de men ändå.
Ville verkligen läsa kursen juh..
Så nu ska jag läsa Fotografisk Bild A, blir säkert skoj men vill hellre ha en meritkurs men men.
När dagen var över drog jag och Emmsan och tränade, fett skönt för sprang och blev av med lite av mina agressioner, lovely:)
Ätit pannkakor, och snart ska man ut och övningsköra lite igen, kul kul :)

Trust me Im not in my best mood today, so take it slow
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: