Is that allright with you?

2008-09-27 - 00:58:21 / Kärlek
Jag tror jag är kär, och inte bara lite, det är ganska så mycket nu
Det här är på allvar. Du kommer få mitt hjärta, du kommer få hela mig
Is that allright with you?

Det skrämmer mig att jag är så säker på min sak, att jag är omedvetet medveten om precis vad jag vill,
vart denna väg kommer ta mig. Jag vet det nog redan nu. Du gör mig galen baby, vad gör du med mig egentligen?
Jag älskar känslan av att vara i din famn, känna lugnet sprida sig tryggheten som bara välver inom mig och sen dina mörkbruna ögon som får mig på fall. Jag är din enda båt i din hamn. Och här stannar jag.
Jag hoppas det inte gör dig rädd, jag hoppas det inte bara försvinner ut i sanden nu, för vet du jag vet inte om ja skulle känna mig såhär utan dig. Det skrämmer mig att veta att du gör mig lycklig för de visar bara att jag är mer säker i mig själv o de är lite häftigt.

För att älska någon annan måste man kunna älska sig själv....
3 Kommentarer
Therese

Åh vad sött. :D

2008-09-27 @ 07:25:48
Ludmilla

Vad härligt att du känner att du är starkare i dig själv och att du vågar!



KRAM

2008-09-27 @ 09:25:02
URL: http://ludmilla.se
Din..

Tack for att du ar den du ar, du far mig att le varenda gang vi ses. Varje gang vi somnar tillsammans ligger jag alltid vaken en stund till och tittar, lyssnar pa dig.. Du ar det finaste jag vet, langtar tills vi ses.



/A.

2008-09-28 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: