Jobbansökan

2008-09-09 - 16:26:38 / Cissi möter världen
Har man skickat in jobbansökan till Skavsta idag, känner att ja behöver ha ett till jobb
så får se om det finns något där:)
Har även bestämt mig för att börja dansa streetdance med grymma Therese som lärare, kan bli kul :)
Hoppas det blir av bara, vill verkligen lära mig dansa:)
Anmält mig till Högskoleprovet den 25 oktober oxå, hoppas det går bra. Inte så höga förväntoingar på mig själv då jag vet att ja kommer inte klara av Matten. Har inte läst Matte C så...
Men men går säkert bra.
Idag läste ja Rättskunskap för första gången, mkt intressant faktiskt. Sen i vår blir det internationell Ekonomi och det ser jag verkligen fram emot, verkar sjukt kul och hålla på med handel och så.

Nej nu måste jag plugga lite till!

I am on the run, running to stand still
2 Kommentarer
Therese

Hoppas ni börjar. (: Skulle va kul.

2008-09-09 @ 21:35:10
R y d b e r g

Du kommer också från Nyköping :)

2008-09-10 @ 11:51:42
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: