Kvällen

2008-09-19 - 10:10:23 / Mellan himmel o jord
Fu var riktigt roligt, men kvällen i sig blev inte som väntat. Allt var kaos när jag kom hem. Allt.
Smsade en polare som kom och hämtade mig och sen spenderades natten i oxelösund.
Mycket välbehövligt och mysigt. Tack vännen för att du finns<3
Nu har jag historia och sen efter lunch blir de fucking jobbig samhäll..
men men.. sen hem till Carro för en välbehövlig dusch och sen lite fest och sen hem till Ahlberg och mysa och kolla prison break tror ja haha :P Något ska vi kolla på iallafall, mkt trevligt.
Helgen har jag inga direkta planer för mer än att jag måste hem nån dag o hämta danskläder till söndag,
längtar som faan! haha.. Men ska inte vara hemma denna helg, no way. inte hemma alls.
men aa.. nu måste ja plugga vidare.. tänkte bara göra en snabb uppdate..

What have you done to me, you know Im gonna survive this!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: