Protection

2008-09-08 - 21:21:23 / Cissi möter världen

Bryt inte ihop, bit ihop, stanna kvar du klarar det här
Men tänk om man inte vill, tänk om man inte klarar det där.
Vi säger ofta att vi ska bita ihop, hålla oss samman och
vara stark
Men jag säger bryt ihop, gå in i väggen,
tappa mark.
Jag vill inte låta negativ för inte så jag menar, 
tror bara att man behöver släppa ut, bli renad
Bara lite tankar, som inte borde bli hörda, det är bara strunt.
En annan värld kanske dom skulle komma in men inte nu, det står bara i dörren och trampar för att få komma in.
men tomma utan, utan tanke bakom. de är inte menade att bli hörd. Inte heller jag.
Så fuck it. 

Life is like a penis, when it get's hard you fuck it! 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: