Skärpning kanske?

2008-09-30 - 12:37:15 / Mellan himmel o jord
Happ, då har man lunch nu då. Men jag var lite klantig o glömde plugga till mitt prov som jag har efter lunch idag så skiter i lunchen och rå pluggar rättskunskap så kan ja få ett G iallafall.
Första provet i kursen så inte så orolig över betyget än. hehe.
Men men. min mage kurrar som bara den, illa. men hittade ett äpple iallafall det är bra:)
Annie ringde mig förut så blir nog en mysig fika på stan med henne och sen kanske hon
skulle med hem till pojken. Mkt trevligt. Hoppas bara att ja fixar de för har gått o nyst nu och hostat och
är lite tung i huvudet. Aja baja Cissi måste käka mera C-vitamin nu tror ja. Usch. Ska inte bli sjuk..
Funderar på o gå o köpa mig ett par riktigt sköna mjukisbyxor som man kan glida omkring i, men vet inte. Måste köpa strumpbyxor först o de e trååkiga pengar så. hmm. Jag ska ju bli sparsam nu har jag bestäm mig för. Vill resa!



Don't kiss and tell...
 
1 Kommentarer
Carolina

Tack så mycket :)

Min mamma kan va lite söt ibland :p

2008-09-30 @ 13:51:47
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: