Helgen

2009-04-27 - 20:20:12 / Cissi möter världen
Min helg har varit väldigt avkopplande och skön, har cyklat ut till stenvik och solat och
badat tåna(eller älsklingen gjorde) sen var jag på 30 års kalas hos min kusin samt bara tagit det lugnt och softat. pluggat lite gran iallafall..Denna vecka är lite värre.
  • Började morgonen med oförberett tal om orkaner på geografin för att sen ha religion o välja rapport ämne,
    funderat på heliga plaster eller tempelriddare men vet inte riktigt. 
  • Imorn är de mera religion och även ännu en meningslös timma filosofi baah
  • Skriva klart geografi arbete samt läsa ut engelska bok till torsdag, har bara 100 sidor kvar eller någor HaH som ja ska hinna det? gaaaah...
  • Valborg.. Beppemössor, alkohol. (hör ni entusiasmen) njaa..
  • Hinner bara träna 2 ggr denna vecka.. lite blää åt de..kan bli tre om de blir söndag med
  • 3 års kalas hos lillasyster 1 års kalas hos lillebror
  • jobba, (antar att ja ska break news för min chef om sommaren... läskigt)
  • Andas
1 Kommentarer
Think Thin

Nej jag har fuskat med träningen :P har för mkt att göra i skolan och på jobbet.. hinner inte :( men snart så!



Hmm om man äter GI, får man äta fett kött då typ bacon? elle måste de vara magert kött?

2009-04-27 @ 20:39:40
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: