Långfredagen

2009-04-10 - 11:03:30 / Allmänt
Idag blir det påskmat hemma hos min mamma, mysigt =)
Har precis ätit frukost nu blev 1 kopp iskaffe med 1 mörk bit öxelölimpa.
Mums. Min tattueringen läker på väldigt bra och är super nöjd över motivet.
Kommer bild så fort älsklingen vet hur man hanterar min mobil haha
Lite svårt att ta bild på sin egen rygg.
Hoppas alla får en bra fredag idag och een fin påskhelg, vet att en sån här helg kan vara jobbig
när de blir mycket släkt och kanske alkohol är inblandat.

/Take a breath
1 Kommentarer
Malin

Vad roligt att tatueringen läker fint! Vad är det för motiv? Trevligt med påskmiddag hos mamma. Jag åker inte hem, men sambon och jag fixar lite påskmiddag här i Linköping :) Kram

2009-04-10 @ 19:12:46
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: