Helt slut i kroppen efter dagens träning.

2009-08-17 - 15:24:20 / Cissi möter världen
Dagens träning bestod utav 10 min cyckling i lugn takt, 23 minuter på löpbandet. Powerwalkade hela tiden och sprang de sista 5 minuterna för att släppa loss lite spänningar i benen. Sen gick jag vidare att träna rygg, överarmarna och underarmarna, blev även mycket lår och magträning. Avslutade det hela med att cykla hem i uppförsbacke på 15 minuter i långsam takt för att verkligen stressa av. Solade även 25 minuter i Solariet för att mina muskler skulle vila innan cykelrturen hem och för att ja vill ja lite ljus.

Har ingen direkt plan för att starta någon banting eller någon form av försök till att gå ner i vikt. Jag vill försöka träna 2-3 gånger i veckan, äta mer sunt och balanserat. Börjar varje morgon med fiber havregryn och äter sista målet runt 6 tiden på kvällen. Fast ibland blir de inte så heller o då kan de bli en fullkorns smörgås runt 20 om jag är vaken sent osv.
Jag ska bara leva och fokusera min energi på skolan och på min underbara sambo.
Jag ser ut som jag gör och jag är mer eller mindre nöjd, sen kan man alltid önska sig saker hit eller dit och så men i dags läget så ser ja ut som jag gör och lever med det och glädjs åt mina kvinnliga former!

2 Kommentarer
Malin

Vad skönt med träning! :)



Angående synen så blir den inte sämre i perioder utan jag är helt blind på ena ögat och oftast påverkar det mig inte alls mer än jag har jäääättelätt för att gå in i saker om jag inte är uppmärksam.

2009-08-17 @ 20:57:46
URL: http://malinjoe.blogg.se/
therese

vilket härligt inlägg att läsa :)

2009-08-18 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: