jag gör det nog igen

2009-08-15 - 11:18:01 / Cissi möter världen
Det var så otroligt skönt att träna igår med madde, även om passet inte var de tyngsta jag varit på
så var jag ändå totalt genom svett och helt slut.. Vi kom hem o upptäckte att oxelöloppet sprang utanför vårat hus i princip så att komma in med bilen blev vissa svårigheter, men ja flyttade runt lite koner så blev det bättre :)
Funderar på att cykla ner till gymmet idag med för det var så skönt igår, men är samtidigt otroligt lat.
Ska städa lite först och göra mig i ordning. Skönt att ta en slapp dag med sovmorgon, men samtidigt äter jag alltid säm,re frukost om jag går upp sent varför blir det så?
Andreas stack iväg redan vid halv 9 till en skjutning och jag längtar efter att fu drar igår igen.
Har nog behövt mitt lilla upphåll från det för att sakna det igen.

1 Kommentarer
madde

inget med carro?

2009-08-15 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: