Regn regn och mera regn

2009-08-26 - 10:36:57 / Cissi möter världen
Joo idag är jag faktiskt ledig! Hur skönt som helst, så tog en sovmorgon till halv 9 och sitter i morgonrocken och bara tar det lugnt, riktigt skönt.
Idag ska jag på ansiktsbehandling och ansiktmassage, lite slutet på sommaren lyx.
Vill även in till Nyköping och köpa ett par riktigt fina skor jag sett i en tidning.
Har öppnat cubus och en ny skoaffär som hette choose tror jag. Så vill in och titta lite.
Idag bröt jag mitt schema med havregrynsgröt varje morgon, idag blev det en smörgås med ost och mjölk haha.
Kände mig inte hungrig på gröt direkt.  Ska göra mig i ordning nu, lägger upp bilder om jag köper skorna!
Händer hos er idag? Någon som har fint väder?
Här regnar det massor =(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: