Träning och städning

2009-08-17 - 11:43:39 / Cissi möter världen
Idag ser min dag ut som denna.. Började med att sova till klockan 10, det var mycket skönt.
Sen letade jag förbrillt efter ett papper på våran ena bil som ska bogseras bort idag. Men hittade de inte,
och sen fick ja veta att pappret inte ens behövdes så var inte så stor fara. hehe
Sen gjorde jag lite Fiberhavregrynsgröt med Äppelmos. Det var gott =)
Har nu suttit o kollat runt lite på datorn och ska snart cykla iväg och träna med lea på Ramdalen,
ska faktiskt cykla dit o sen träna o cykla hem så blir dubbel motion!

Ikväll blir det till att åka iväg och slänga en massa tidningar och sånt pjux som ligger hemma,
imorn börjar mina jobb dagar igen och jag jobbar tisdag-onsdag-torsdag men bara förmiddag så det är skönt.
Har dock fått en ny arbetsuppgift som jag än så länge inte har inskolning på så lite nervös blir man.
Ska tillhöra inköpsteamet i två veckor nu och handla åt i stortsett varannan pensioär i Oxelösund vilket betyder en massa kuvert hit och dit med kort, icakort, pengar, inköpslistor, märken på varor osv. Ganska mkt och hålla reda på om man handlar åt 5 stycken på samma gång.

"vi sätter oss ner, utan ett ord. Som så månger förr du beställer ett glas vin
och jag en kopp te. Fast vi båda vill, mer än någonting annat.
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan"

                                         /Melissa Horn
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: