vad har jag gett mig in på?

2009-08-11 - 13:30:34 / Mellan himmel o jord
Okeey, nu ska jag tydligen springa jogersörundan, den är visserligen bara 2.5 km men ändå
lilla tjocka jag.. haha Nej men springa har aldrig varit min grej, jogga är okey och power walka tycker jag är skit kul och effektivt men nu har jag och le kompromissat om att först springa där och sen dra till gymmet
och köra lite styrka och kanske även sola eller bada lite. Får se hur mycket man orkar.
En sak är säker denna sommar har jag tränat hmm... 0 visserligen har jag gått mkt och rört mig genom vanlig
motion men inte fysiskt tränat liksom. Sen sommar har gjort att man lagt på sig ett eller två extra kilo som inte heller
sitter på någon bra plats vilket gör de ännu jobbigare att springa. men nu har jag gett mig fan på det
och då ska ja ta mig fan springa oxå.
Har ju fått en utmaning oxå som ska vara klar innan nyår.
Bestiga kebenekaise med andreas, viktor och therese det ska bli grymt roligt! Blir förmodligen innan snön i oktober eller något. Det ska bli en upplevelse och en otroligt jobbig grej 2,5 mil uppför.
3 mil i kuperad terräng var jobbigt haha.
Nej nu ska ja väl åka och bränna fläsket men vi ses!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: