Alla människor tog slut

2009-12-02 - 15:46:16 / Cissi möter världen
Har precis pratat med min Carro på telefon, hon är nog en av de mysigaste människor jag vet.
Blir nästan vänförälskad på nytt. Skönt att bubbla av sig lite ibland.
Orkade aldrig in till nyköping då jag mår illa än och vågar inte bli sjuk dan innan tentan eller imorn på tentan.
Har helt enkelt varken tid/ork eller lust att bli sjuk.
Svärmor och Svärfar ligger nu i Svininfluensan trots att svärmor var vaccinerad. Konstigt.. Båda har extrem feber och jätte svår hosta och allt, så vi ska låna hunden och gå ut med den och så och sen handla åt dom.

Ikväll ska jag på Seans hemma hos sambons syster, ska bli lite häftigt, har alltid tyckt att det varit mkt båg över allt sånt men nu kanske jag blir överbevisad, vi får väl se.

I din värld av mörkret syns dina brister, mina fel
Som sprickor där ljus kan tränga in
Och jag inser plötsligt, kärlek får man bara se
När tak och väggar rasar in igen i ensamheten
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: