Omtenta efter jul, härliga julefrid, neej

2009-12-21 - 23:17:07 / Just don't

Ibland känner jag att jag inte orkar,
att jag vill möta himlen och ljuset
Möta storebror vid pärleporten,
svara några rätt och komma in.

Ibland vill jag vara troende,
våga lita på något som kan göra allt bra
Känna en gemenskap med en påhittad fillur
Jag vet, det är inte så.. Det säger ni alla...


Hade rätt, fick underkänt på tentan, blir det omtenta
innan den andra tentan, underbart. Handlar så lågt ifrån som det går
om inte ett dugg samma saker. Underbart.
Lagom ledsen, arg och besviken på sig själv.
Skönt att sova några timmar och jobba imorn då, kan ja ju behöva..
Neej, ärligt talat nu går jag i Ide. Livet är fan ingenting för mig.

2 Kommentarer
Anonym

Varför sätter du så stora krav på dig själv?

Är det inte bättre att säga ifrån jobbet och bara ägna dig åt pluggandet och städa tillsammans med sambon när han är ledig.

Då slipper du att må dåligt över dina misslyckanden.



God jul på dig!

2009-12-22 @ 10:02:59
Matilda

Känner igen mig i vad du skriver.

Ibland sviktar man och vill inget annat än att försvinna och så ibland har man ljusa stunder. Då det faktiskt känns rätt okej att leva...



Var stark, fortsätt kämpa. Du klarar det.

2009-12-26 @ 22:34:26
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: