Framtiden och skolan

2009-12-20 - 15:41:28 / Cissi möter världen
Tror att jag kommer faila, att jag kommer missa 7.5hp på denna kurs pga av vad?
Jo pga av att jag inte ansträngt mig, för att jag inte brytt mig, för att jag skitit i skolan för att få allt annat att bli bra. Tycker kursen är rolig, bland det bästa kurser jag gått vad gällande lärare och innehåll.
Är inte arg på mig själv, är jävligt förbannad. Ska till skolan imorn, hoppas jag kommer förstå något.
Missar ju ytterligare en föreläsning 3 nu på 1 vecka pga av att ja tackade ja till jobbet..
Och nu kan ingen byta med mig, så får väl helt enkelt ta att skylla mig själv.
Jag har ju tiden till att plugga sen innan tentan, men vet inte. Vill inte halka efter, gör jag det
kommer jag aldrig ha modet/orken att komma upp igen. Så måste ta tag i det här nu.
Inte senare, utan nu.
Jag Betalar min egen framtid, så kanske är dags att jobba för den också...

Snart går det mot juletider också, är snart klar med alla julklapparna så nu gäller det bara att fixa granen, julgodis, saffransbrödet, sillen med mera.. Jobbar rätt mkt framåt nu 22-23-25-28-29-30-31 som det ser ut just nu, så är det dåligt med updates så ber jag om ursäkt till de som läser...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: