Have I no control?

2009-12-27 - 14:11:45 / Cissi möter världen
Har precis klämt i mig en omeltt till lunchen, kom hem vid elva ifrån jobbet.
känns som om jobba är det enda jag gör nuförtiden. Inte tagit det lugnt mer än 1 dag i följd
och sen påt och jobba igen. Jag ska vila, när jag blir gammal... det är så jag ser på det.
Även om det skulle vara skönt att vara ledig två hela dagar och bara göra ingenting.
men så länge jag tackar ja till att jobba och så länge som jag studerar så är det ingen direkt inplanerad vila.

Är lite stressad över hur jag ska hinna med två tentor runt den 15 januari, eller ja hur ja ska kunna hålla i sär dom och samtidigt plugga åt dom båda. suck.. kunde ja inte bara blivit godkänd? eller åtminstånde vetat vad ja svarade fel på. Aja.. Ska säga nej till allt jobb i hela januari för att ja ska plugga,
måste tyvärr göra så.



Du skulle bara veta hur det känns att skotta fram sin brors gravsten ur snön....
3 Kommentarer
Anonym

Varför skottar inte din mor om det känns så tungt för dig?

2009-12-27 @ 15:23:44
MoMo

Cissi! Tro MIG! Jag VET Hur det Känns! <3

2009-12-27 @ 21:18:12
Cissi

hon gör det när hon är där o ja när ja är där, vi är där på olika mellanrum, o ja är sällan där...

2009-12-27 @ 21:29:56
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: