Hemlig ort

2009-12-11 - 12:34:47 / Cissi möter världen
Har bestämt mig för att jag behöver distans till livet, skolan och allt och har därför bokat in
2 dagar på ett litet ställa att ta hand om mig själv och få distans på allt i livet.
Åker till en stad på måndag och kommer hem på onsdag eftermiddag.
Tror jag behöver detta, bara unna sig själv, gå på stan, fika ta det lugnt.
Missar dock två viktiga grejer i skolan men ska plugga under helgen så borde gå ändå,
är inte obligatoriska grejer, bara jäkligt svåra grejer..

Nej nu måste ja duscha, städa och göra mig i ordning ska till affären oså!
3 Kommentarer
Carolina

Ensamtid är underskattad ibland!

Tror att jag också skulle behöva det.

Hoppas du får det bra :)

2009-12-11 @ 13:28:17
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
MoMo

Åh, det låter härligt!! Både Du o Sambon, Ensamma i 3 dygn! Jätteskönt! Kram

2009-12-11 @ 21:22:26
Cissi

Är bara jag som åker inte sambon, han ska på jobbmöten på ett helt annat ställe i Sverige.

2009-12-12 @ 12:57:03
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: