Inte helt 100..

2009-12-02 - 10:56:02 / Cissi möter världen
Känner mig inte helt till 100% just nu, och det som stör mig är att jag inte vet vad det beror på.
Sover lagom mycket varje natt, äter relativt bra just nu, och jobbar på kvällen.
Men lyckas ändå ha huvudvärk, extremt trött, ont i leder, min mage känns svullen och jag har växtvärk i brösten av alla ställen. Där trodde ja nog att dom hade växt klart vid det här laget, men icke sa nicke.
Mår lite halv illa, är konstant hungrig.. Men äter dock inte konstant :) haha
Nej så ska göra mig i ordning nu och sen försöka ta mig in till nyköping innan jobbet,
kommer dock inte kunna cykla till jobbet då jag bröt av nyckel i låset igår så cykel fick stå kvar
låst uppe i frösäng. Suck... Hade även sönder min jacka igår till råga på allt..

Ikväll blir de sista kvällspasset för veckan tror jag, om dom inte ringer in mig.
Har varit riktigt roligt att jobba denna vecka faktiskt. Och idag lyser solen så ska bli skönt att komma ut!
Dock hinner den slockna innan jag börjar hehe...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: