Ont i ryggen

2009-12-30 - 09:05:50 / Cissi möter världen
Har fortfarande sjukt ont i ryggen, så vilar en dag till. Imorn måste jag till jobbet.
Känner mig så dum som varit sjukanmäld två dagar nu, dock kan jag ju inte komma dit
som ett kolli med sjuk värk i ryggen att vårdtagarna tror att man är konstig. hehe.

Så idag blir den en snabbis in till stan och fika med madeleine, var så himla längsesen vi sågs.
Sen ska jag plugga hela dagen och natten lång känns det som.
Imorn är det nyårsafton och jag har inte en enda planering inför det, mer än jobb 7-11 hehe.
På fredag åker vi till Tierp och träffar massa skönt folk och kommer hem 2 januari.
Och den 3 januari blir ja hela 19, wow. Sen på måndag drar skolan igång på allvar igen
och så även mitt liv...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: