Tekniker från Comhem

2009-12-01 - 09:31:06 / Cissi möter världen
Idag kommer en tekniker hit från Comhem eftersom vårat tvnät krånglat tusan sen vi köpte det utav dom,
verkar aldrig fungera utan hackar sig mest framåt.. :(
Så känns dumt att behöva betala pengar för något som inte funkar vilket vi inte ska göra heller..
Men men.
Så gick upp lite tidigare idag så jag hann göra mig i ordning innan dom kommer, eller hon/han kommer.
Hoppas för övrigt på att det är en hon som kommer annars blir ja så sjukt nervös då ja ärligt talat
är kass på att prata med någon ja inte känner och ännu mer kass om det är en kille.
Men men. Han/hons jobb är ju at installera och fixa min tv sen kan dom gå.
Inget chit snack eller annat här.. nej för ja ska PLUGGA.

Jag undrar vart du tog vägen, skulle vi inte ha setts i veckan?
2 Kommentarer
Anonym

comhem är värdelöst. det finns till och med en grupp på facebook där du kan läsa om allt människor få stå ut med på grund av dom.

2009-12-01 @ 11:04:47
sara

Haha, i kollade inte heller färdigt på filmen.

Slutade kolla efter en timme utan att ha fattat ett skit! Men jag misstänker att den har en liten tvist på slutet :P Men jag tyckte att den var ganska kass.

2009-12-01 @ 15:32:27
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: