vad hade du väntat dig?

2009-12-03 - 07:18:27 / Cissi möter världen
Har man precis ätit lite frukost och sitter nu och chillar av och taggar till samtidigt.
Lite underlig känsla att göra båda samtidigt hehe.
Seansen igår var mycker häftig, hade nog aldrig trott att jag skulle bli bevisad med något, men mycket stämde faktiskt in och den där lilla tanten Marita lyckades få kontakt med min Farfar.
Gå in Här för mer information om Marita. Det var mycket intressant måste jag säga. Lite läskigt dock.
Men tar det inte jätte seriöst allting heller utan tar det för vad det är, mycket är ju väldigt generellt
och sitter mer i att Marita är en bra människokännare tror jag än att min farfar sa allt. Men mycket var saker som inte hade kunnat träffa bättre. hehe..

Nej nu måste ja gå upp och göra någonting, är så nervös att ja inte vet vart jag ska ta vägen för tillfället,
och till råga på allt ringde jobbet och ville att ja skulle jobba förmiddag idag men icke sa nicke att det går ju inte
när ja har tenta.
NU har förövrigt lilla Lea kommit hem från Thailand så nu ska de bli fart på mig igen.
Spåret med andreas ikväll och träna med Lea imorn! YEAS!

Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar
Du sa rädslan pendlar långsamt för oss
/Idioter
1 Kommentarer
Anonym

Jag hade nog väntat mig att du äntligen hade fått prata med din bror så du kanske hade fått kraft att lämna det bakom dig.

2009-12-03 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: