Vi kommer ändå aldrig närmare än så här…

2009-12-04 - 12:58:26 / Cissi möter världen
Idag sov jag länge, sovit bort halva dagen och ändå gör jag ingenting åt det.
Jag tvättar, borde äta frukost men känner inte mig hungrig.
Ska damsuga och damma lite tänkte jag som straff att jag inte gick upp tidigare.
Mår illa som ett djur fortfarande, tredje dagen i rad. Men inga andra konstigheter så tror inte jag
är magsjuk iallafall. Kanske bara beror på alla hormonförändringar i samband med lingonveckan,
jag vet inte riktigt.
Känner mig så disträ och långt borta på något vis, men blir ju alltid lite halv nere av just lingonveckan.
Jag känner mig ful och äcklig och att jag inte passar in, men när veckan är över så är ja på topp igen,
känns så skumt när det blir så.

Drömmer konstiga drömmar, är en kille som dyker upp varje natt i min dröm men ja kan inte se vem han är
eller hör något direkt tonläge på rösten, men när jag vaknar blir jag liksom ledsen av att inte vara kvar,
varar bara för en millisekund tills jag vaknar till och tänker shit vilken konstig dröm. Men är riktigt lyckliga drömmar så tror det är min sambo jag ser. Men ser liksom inga konturer eller röstlägen eller något.. Men det är ju skönt att man är yberlycklig på natten oxå. haha

Plasten gör dig vacker är Du glad?
En livslögn att dö för
Det är läggdags
För skämten
Det är allvar
i år…
/Kent
1 Kommentarer
MoMo

Kan det vara ditt undervetvetande? Efter seansen? Rösten? Känner du igen den?

2009-12-04 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: