Bakfull kan man ju säga..

2009-02-28 - 11:45:30 / Cissi möter världen
Blev krogen igår med brorsan och hans tjej och ders polare
Var riktigt roligt faktiskt. träffade marcela och hennes robin där med och några klasskompisar
Var trevligt :) Däremot fattar ja inte att ja fick i mig så mkt att dricka, shiet asså.
Började med en vodka och redbull, 2 smirrenoff, 2 shottar och 1 cider + att ja druckit 2 groggar och lite skumpa
innan vi drog ut.. Konstigt att ja var så jäkla medveten om allt, kommer ihåg hela kvällen.
Men har väl o göra med att den var lite små elak på vissa ställen. Förstår mig inte på killar ibland alltså.
Träffade någon kille som Ida kände, var trevlig i början o han dansade med ida helt normalt,
sen så sa han att han tyckte vi var tråkiga och så så sa ja att vi skulle battla o dansa (var ja fick de ifrån de vet ja inte,
för dansa är inget jag direkt kan) Men iallafall så började vi dansa, sen ställer han sig bakom mig o tar på min rumpa,
har nog aldrig blivit nykter på 2 sek förut men fan vad förbannad jag blev. Vände mig om och sa/skrek att han kunde gå därifrån, sen kom brorsan som tur va så gömde mig bakom honom ett tag så försvann den där typen. Men ush vad ja hatar folk som tafsar. Äckligt och pinsamt för honom. (även om han trodde han var bäst och vackrast var han fan inget mer än en skumbag.) Neej. Så där blev det en neråt dipp på kvällen.

Sen så gick jag o dansade lite med Marcela och robin och de var roligare, mer i min smak även om ja då började bli för onykter och var trött. Vi önskade lite låtar o dansade, sen skulle ja leta upp Robin o Ida men då visar de sig att de dragit för att brorsan var så jäkla full att han inte kunde stå upp typ. Så hmm där stod ja tsm med nån fredrik som var lika full han och jag vill hem men min skjuts skulle hämta 2 medan klockan nu var efter 1.. Dansade lite med klasskompisarna och sen tog ja en smirrenoff och satte mig i ett hörn och kura, blev så trött och sur. Sen drog ja äntligen ifrån krogen, träffade min kära Annie<3 och pratatde med henne och gick o åt korv på öster grill. Gott men onyttigt.
Fick skjuts hem vid halv 3 tiden, så vid halv 4 var ja tillslut hemma. Genom svettig, trött, skallebank och snurrande och illamående. Mysigt nope. Men somnade tills ja vakna vid 7igen. Låg vaken en halvtimma och sen somnade ja om tills nu.
Lyckad kväll, ja förutom två grejer så var den helt okey. Min bror kan faktiskt dansa och släppa loss, det var roligt att se!

Nu ska ja lägga mig i soffan och glo film, är trött som ett aber.
1 Kommentarer
JULIASBULLAR

Okej! Ja nej jag vet inte riktigt vart jag ska åka.

Tunisien verkar lite b, men jag vet inte:d kanske bara fått för mig det? haha :D



Ha det kul i Egypten iaf!

2009-02-28 @ 15:38:40
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: