Bestämt mig nu

2009-02-23 - 19:12:19 / Cissi möter världen
Nu har jag äntligen bestämt mig för vart jag vill tattuera mig, och jag har texten med.
Ska ha en text mellan skulderbladen lite högra upp innan nackem börjar är det tänkt.
Har två olika val vad gällande texter, men den ena är helt och hållet mest mig.
Och den andra är en text som oxå symboliserar mig men på ett helt annat sätt.
Fast ändå liknande. Gör jag den kortare texten blir de den och sen en växt med taggar som slingrar sig runt den.
Och den andra som blir mycket större blir bara den.
Resultatet får ni se om några veckor.!

Vilket text borde jag välja?

1. Nver give up + växt som slingrar sig
2. We Live To Ride The Open Plains
We Live To Fight And Fear No Pain
We Live To March Through Winds And Rains
We Live Each Day To Die.

Rösta!

Vet nog egentligen redan vilken jag valt men intressant att höra läsares åsikter.
2 Kommentarer
Cecilia

Tack! :)

Oj vad svårt att välja text, jag skulle aldrig kunna välja med min beslutsångest! Lycka till ;)

2009-02-23 @ 19:31:41
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Sara <3

Hmm kommer knappt ihåg vad det hette.. ( funderar ) Var bara 13 ungefär när vi åkte dit.. Men jag har varit där!! :o) Kramar!

2009-02-23 @ 22:31:35
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: