Blev gym och så

2009-02-12 - 10:37:06 / Cissi möter världen
Blev inget spinnande igår inte mer än det katten gjorde vill säga.
Istället drog ja och babe till gymmet och tränade där.
Gick riktigt bra trots min massiva huvudvärk som förföljt mig dom senaste dagarna.
Borde nog dricka mer vatten tror jag. eller sova lite mer.
Jag vet inte riktigt. Sitter och skriver samhäll nu, rätt kiomplicerat men börjar tycka det är roligt faktiskt.
Senare blir de pirog till lunch och sen handla present åt mamma och sen övningsköra.
Hoppas det går bra, är lite nervös för var ett tag sen ja körde på körskola. men ska lyckas med det där
himla körkortet någon gång. Innan skolavslutningen den 13 juni är det tänkt.
Hope hope!
1 Kommentarer
Ludmilla

Doktorns ordination:



Sov tillräckligt mycket

Ät regelbundet och lagom stora måltider

Se till att inte ha för tight schema!

Frisk luft varje dag.

2009-02-12 @ 22:21:53
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: