Chips och Melodifestival

2009-02-07 - 19:07:31 / Cissi möter världen
Okey, morgonen gick skit. Kom aldrig i väg till jobbet.
Gick ut och gick, somnade lite i brorsans soffa en stund. Kom
in igen vid halv 9. Sa inte mkt, gick o la mig. somna, vaknade vid halv 12.
Vad fan hände?
Joo kan inte sova om nätterna längre, hoppas på sömn i natt annars går jag ihjäl och
då lär ja dessutom få sparken.
Har kollat upp på min skolsida att ja bara har 66% i närvaro, så har bestämt mig att nästa vecka ska
jag ha full närvaro till att börja med. Sen är målet full närvaro till påsk.
Om det går elelr inte vet jag inte men jag ska fan försöka.
Blir så sur på mig själv för att jag inte orkar. När ja vet att ja skulle orka men mitt
parallella psyke som säger annorlunda. Baaah.
Men som sagt måste sköta skolan vidare nu. Ska komma i mål vid studenten och vara nöjd.
3 års tid i gymnasiet ska inte vara förgäves. NEJ!

Nu ska jag o Andreas sätta oss och titta på fjollorna i melodifestivalen och äta chips.
Imorn ska jag hämta våran skänk till hallen. Tycker den är fin!


1 Kommentarer
Anonym

vad ska du göra efter studenten?:D

2009-02-07 @ 20:17:14
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: