Hyllningstal in my ass

2009-02-08 - 20:36:17 / Cissi möter världen
Usch sitter och skriver svenskans dumma hyllningstal
förstår inte mening med detta alltså..
Svårt och komplicerat. Men håller på och skriver ett födelsedagstal/hyllningstal till min
mamma. Det kan ja ju prata om liksom. Men ändå. Svårt att vara underhållande med
något så personligt som en nära vän eller familj liksom.

Blev jobb idag iallafall, sen hem och försöka mecka ihop en fel designad hylla
för att slutligen åka och träna med Lea. Trevligt och skönt trots att de inte blev hårdträning idag.
Sprang en 7 min, cykla en 9 min och sen massa styrka on mina ben och överarmar.
Sköönt!

Någon som hinner skriva ett hyllningstal till mig innan imorn 8.30 säg till!
1 Kommentarer
Ludmilla

Fyller hon år snart?

Det brukar vara bra att börja med att berätta om något historiskt om personen, sedan något kul och så avsluta med något känslomässigt, innerligt.



Inte för långt.

2009-02-08 @ 21:00:08
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: