Jag ska gå hel ur det här

2009-02-24 - 09:15:59 / Just don't
Tredje världskriget har startat. Men det är inget man ser på tv. Inga bomber som faller, inga stålfåglar som flyger över landet. Inga soldater som marcherar längs gränserna. Ingen vet om att det ens existerar förutom jag. Det är ett tredjevärldskrig med atombomber och granatsplitter i mitt huvud. Jag har splittrats i flera delar till att snart bli sönderbränd av solen för att slutligen bli utskrattad och uppäten av gamar. Inte ens hygenorna vill ha mig innan utan fettslamsorna kastas omkring mellan asätarna. "vi äter allt, till och med fetton som du" jag vet inte vad jag gör för fel. Att jag kan göra som jag gör mot min kropp. Tänker på låten värdelös, låten är kass men i skilldrande tankar som dem här kan till och med den verka stämma in. "glöm inte bort att du är värdelös, värdelös. Så illa omtyckt för den du är, ditt jävla svin." hela mitt liv har jag alltid försökt sett ut som någon, vara någon. När ska jag bli någon? Vill ha det perfekta bmi värdet typ 20 eller något. Enligt mitt bmi nu så har jag fetma och siffror är det mest logiska vi har så då måste det ju stämma eller hur? 1.69x1.69= 2.8561 (typ) dela min vikt med det. Klumpiga fetma siffrorna 80 80/2.8561=28. Kollar i tabellen övervikt går vid 25 över det blir fetma. Jag har fetma. Ett konstaterande. Allt far omkring i mitt huvud. Hur ska vi ha råd med allt, ska vi båda få heltids jobb, kommer jag klara att betala av resan? Hur mår jag egentligen, har jag bearbetat sorgen? Har jag fetma? funkar de inte att äta bra o träna 4ggr/v? Hur ska skolan fixa sig? Hur ska livet rulla på? Jag har splittrats, tredjevärldskriget har slagit till igen... Men jag ska gå hel ur det här!
1 Kommentarer
MOmo

Hur mår du i själen egenligen, sök hjälp. Be din mamma följa med dig. DU kan inte leva så här. Lägga sig i sängen. Är ingen bra metod./Momo

2009-03-01 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: