Jag skulle inte välja dom orden.

2009-02-09 - 12:23:52 / Cissi möter världen
Lyssnar på winnerbäck och skriver engelskan, roligt va?
Är riktigt uttråkad och de lyckas jag alltid bli av engelskan. men men snart klar med den.
Min gröna vecka går hittils bra, gått på alla lektioner hittils!
Så full närvaro från 8-12. haha..
Fick överbetyg på mitt hyllningstal så det är ju bra, trodde inte ens ja skulle bli godkänd haha.
Nu ska ja ha lite religion och sen blir det dubbeltimma i psykologi.
Min hylla kom hem igår från jysk, sen mitt under moterningsprocessen så var bitarna felgjorda,
det var ju så jäkla smart. eller inte. Så blir att åka in med ritningen imorn och klaga för att sen
förmodligen få två nya bitar eller ersättning för felet och pengar tillbaka. Men vill ju ha hyllan..
Annars blir det tv bord och mindre hylla. Den var ju inte billig första hyllan så får ju ändå tillbnaka en del.
Nej dags för lektion!
Cissi är peppad, kanske träning ikväll med?
Händer hos er idag eller ikväll då?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: