16 år utan kontakt för att sen kontakt?

2009-01-19 - 20:24:13 / Mellan himmel o jord
Hur skulle ni reagera om eran biologiska pappa som ni inte hört av eller sett på 16 år plötsligt hör av sig?
Jag blev chockad kan man ju lite lätt säga.
Men nu har jag pratat med han och tydligen kanske han skulle dyka upp på min student
om det blir så eller inte det får man väl se men aa..
Ska jag vara ärlig vet jag inte hur jag ställer mig till det hela ändå.
Har min pappa Peter och bättre än så kan man inte få, men något band med sin biologiska pappa
vore kanske trevligt. Men samtidigt varför nu efter 16 år och inte innan?

Vad hade ni velat tror ni?
1 Kommentarer
matilda

vet hur det känns, min farsa har inte heller brytt sig alls.

2009-01-19 @ 22:09:36
URL: http://discontinuous

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: