Förvirrad och stressd är bara förnamnet

2009-01-09 - 08:12:01 / Cissi möter världen
Börjar med att jag missar den tidiga första bussen vid tjugo i åtta som jag annars alltid tar över att jag försover mig till tjugo över sju, sen när jag gått upp gjort mig i ordning tar pengar och går vidare till nästa buss som går vid 8 tiden då
när jag står där och väntar så upptäcker jag att i min förvirrig att jag bara har 10 kr i fickan och de kostar 15 till nyköping. Suck.. Och min plånbok ligger kvar i skolan så det blev ju inget med att lösa situationen där på direkten.
Så då knatar man hem igen, hämtar enkronerna och sätter sig här och väntar surt och irriterat på nästa buss.
Dags att fixa körkortet? Ja jag tror fan det, för nu är jag trött på busstids passande för jag missar dom alltid ändå
eller så har man aldir pengar. O jo tack jag vet att de kostar med bil, men lättare.

Hur har eran morgon sett ut?
1 Kommentarer
Marcela

Min morgon började bra med att jag låg och drog mig i sängen, sedan en skön dusch och en lugn bussresa till stan. :) Den har alltså varit bra.



Synd att din morgon inte blev så bra. :/

2009-01-09 @ 09:29:06
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: