hjärnspöken

2009-01-13 - 21:28:10 / Cissi möter världen
Nu kom alla oros monster i Cissi in,
ska jag klara att mönstra? kommer jag komma in?
Kommer jag klara av att vara ifrån Andreas i 11 månader?
Kommer jag klara av att vara utan mamma i 11 månader?
Kommer jag kunna klara att sova utomhus i 2 veckor utan sanitet och bekvämligheter?
Kommer mitt rednan sönder trasade psyke klara pressen?
Hur länge håller masken tills det brister?



Hur länge kan man le utan att masken ramlar av och tårarna sipprar fram
orkar man bära upp fasaden för sig själv, när alla andra redan ser igenom den
Fan vad mina hjärnspöken ställer till det, jag vill inte tänka alla dessa oros moment,
jag vill helst inte tänka alls utan bara att leva men jag kan inte stänga av oron
jag kan inte stänga av ångesten, jag kan inte trycka på en knapp och alla tårar torkas ut
Jag vill men hur gör man, hur blir man en maskin som enbart har turbo eller en av knapp?

Will you stay by my side if I run,
will you follow me if I fall
Will you pick me up from the dark
Say it will be allright
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: