Längesen nu.. I know..

2009-01-08 - 07:18:41 / Mellan himmel o jord
En inte alltför vacker bild på mig sen min födelsedag men den bjuder jag på, blev väldigt nöjd med att lockarna i håret stannade under hela natten och kvällen :)
Nu bär det snart av till första skoldagen på den sista terminen, känns inte sorgligt, känns inte skönt.
Känns bara som att jag har en hel massa måsten att ta tag i nu innan det är försent, så nu jävlar så måste jag ta tag i skiten annars så skiter det sig rent ut sagt :P hahah
jaja, time to go till bussen, och jag är genomförkyld nu, halv döv och snorig och vi saknar toalett papper,
aja baja Cissi, måste handla. Men hur gör man det utan pengar? hmm.. joo det går nog...

Pusselipuss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: