Some shit

2009-01-24 - 18:29:28 / Cissi möter världen
Beauty lies in the eye of the beholder

Man säger ju att skönheten ligger i betraktarens ögon, men måste man inte känna sig vacker själv oxå?
Jag önskar jag kunda titta mig i spegeln och vara nöjd men det är jag inte nu.
Var det men är inte det länge. Känner mig som en fettfläck på spisen. Flottig, fått en annan färg och ser konstig ut.
Jag vet att det är demonerna som pratar men det är så det känns. Och nu har det till och med börjat påverka hur ja
tar till mig närhet utav andra människor. Tycker det är jobbigt med närhet, känner mig äcklad av att någon tar i mig när ja bara tycker att jag är ful..

Tack Andreas för att du får mig att tänka annorlunda och må bättre, du är gulvärd! <3
1 Kommentarer
Linda Andersson

tycker i alla fall att du är jättesöt! Låt ingen (människa eller tanke) få dig att fundera i andra banor!

Stor kram

Linda

2009-02-04 @ 21:07:37
URL: http://frokenlinda.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: