Idag gick du bort också. När ska det sluta?

2009-07-09 - 12:58:38 / Just don't
Jag vill inte vara ung längre, jag vill inte ha människor som är äldre än mig.
Jag vill vara äldst för då skulle jag slippa närvara när människor dör.
Iallafall de som dör naturligt. Idag dog min morfars fru, Lily. Hon har alltid varit en extra mormor till mig
och speciellt efter det att min mormor dog. Tråkigt nog sågs vi sällan men hon är fortfarande en som
alltid varit med i mitt liv. Morfar & Lily. Det är så man sagt sen man varit liten, åkt ut på landet och ätit
söndags stek när man var liten. Åkt förbi en sväng på julen och firat.
Tänker på min Morfar som jag sällan oxå träffar men hur han ska klara ensamheten, han har inte många som han umgås med, han är ju ändå uppe i åldern nu. Hur klarar man ensamheten?
Jag HATAR döden.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: