Näst sista dagen!

2009-07-24 - 10:17:12 / Allmänt
Idag gör jag min näst sista dag på Willys! Ska bli så skönt!
Sista dagen är nästa torsdag så då blir de fika som jag bjuder på :P
Idag blir de bara vanligt slit o tråk men men, hoppas jag får jobba med Frida för hon är så söt :)
Ska in till stan lite tidigare och köpa present till min brorsdotter som fyller 5 år på söndag,
hon vill ha allt med hello kitty på så hon ska väl få något i den stilen då!
Ska göra mig iordning nu så ja kommer iväg. Usch för att gå i regn sen, men men..
1 Kommentarer
Marcela

Jag skissar upp lite idéer och fotar av och skickar till dig, så jag återkommer som sagt med lite idéer. Har inte tid i helgen men är ledig på måndag och då kanske jg får något gjort. Har lite idéeer just nu också.

2009-07-25 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: