Rain

2009-07-05 - 19:23:10 / Allmänt
det kom lite regn till slut =)
Glad för nu börjar det kvava försvinna lite, rätt skönt. Slipper man bli dyng blöt så fort man är
ute o cyklar långt eller går en promenad.
Jobbade imorse, gick bra=) Lite sorgligt att lämna stället men men, är man trött på de o inte trivs så gör man inte de helt enkelt. Hm blir lite aggro när människor kommenterar o tror de är dom fast de inte är de.
Mitt förra inlägg så vet ja vem de var ja syftade på men inte den personen som hör av sig.
Anklagar inte någon annan en den.
+ att vill man inte läsa min blogg eller blir man förbannad stick då! Skriver för min skull.
Sen om nån finner intresse att läsa här gör de då, men är inte menat som en "titta på mig, jag finns"
mer att här är mitt liv läs om ni vill annars gör de inte. Inte så svårt.
Kommer en skön vecka framför mig jobbar mån-tis-ons-fre-lör-sön-mån Ledig torsdag! hehe
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: