Hur normalt är det?

2009-06-04 - 08:38:43 / Just don't
Varit helt frisk hela tisdagen och måndagen, börjar känna av halsen på tisdagen men inget
särskilt egentligen. Sen onsdag, halsen svullnar till jätte fort, och ja känner mig dåsig.
Min normal temp på mornarna är 36.7 ungefär. Nu steg min temp på nåra timmar till 39.
Hostar som en tok, halsen fortsätter bli mindre. Nu kan ja knappt prata för att rösten försvunnit.
Vaknade nu på morgonen tempen har sjunkit till 37. Men något säger mig att de är Iprenens förtjänst.
Tror de blir ett besök hos vårdcentralen idag, tror faktiskt de kan vara bra.
Så ja inte fått svininfluensa eller malaria eller något annat konstigt på resan. usch o fy.
1 Kommentarer
Malin

Usch, låter inget vidare. Tycker att du verkligen borde gå till vårdcentralen och kolla upp det..

2009-06-04 @ 09:28:43
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: