Sommar + kramp = inte ok!

2009-06-30 - 11:56:23 / Mellan himmel o jord
Ytterligare en var, och solig dag idag skönt trots att ja inte får njuta mkt av den, börjar jobbet vid 14 men måste ta bussen vid halv 1 för att hinna i tid. Så inte värt det. men men.
Pengar pengar. Tröttnar mer o mer på midd gamla jobb men vad ska man göra. vill man ha pengar så vill man.
Behöver dom ja oxå kan man ju säga. Sitter o kollar resor, tror de blir 1 vecka i Turkiet eller något i september,
runt våran 1 års dag annars får de bli 1 tallin kryssning eller en weekend någonstans.
Länns super skönt at det går så bra på hemtjänsten och ja stormtrivs med alla gamlingar oxå.
Vissa är så mysiga så man skulle vlija adoptera dom som mormor eller något.
Saknar min mormor väldigt mycket när ja får vara omkring de tanterna på jobbet, finns en som påminner en hel del om min mormor men det är bara kul.
Ska snart pallra mig iväg till bussen. Har antagligen fått urinvägsinfektion + att ja har feber inte skönt.
Blir läkaren imorn när ja är ledig! Om inte sol o bad med mammsen går före.
Lutar åt en tjejkväll i hamnen imorn det är myyyys!!!!!!

Vad händer hos er där ute? :)
1 Kommentarer
Malin

Hoppas att det löser sig angående det andra jobbet och så härligt att du trivs lika bra som jag inom hemtjänsten!

2009-06-30 @ 20:35:04
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: