Sommar sol o vi har kort tight kjol o ja vill ha dig, SOLEN

2009-06-23 - 09:40:29 / Kärlek
Nu har det fina vädret äntligen nått hit och då jobbar man,
Jobbar alla dagar utom söndag så lyckligt lopttad är man. Idag blir ndet 14.30-21 och imorn  lite bättre 16-21
Imorn hinner ja ju faktiskt ut en sväng o sola o bada lite men inte idag..
Ska lägga mig på gräset med en tidning tänkte jag :)
Andreas ska på jobb intervju idag igen så han sticker tidigt, nu flödar jobben och det är kul
Nu får han nog det han vill oxå :)
Hemtjänsten känns helt okey att jiobba med, det är trevligt mesta dels även om en del är ganska
äckligt oxå. Men det funkar. Pengar är alltid pengar.
Ska äta frulle nu sen blir det gräsmattan!

Hur är det med er där ute? får ni njuta av solen?
2 Kommentarer
Malin

Jag trivs väldigt bra inom hemtjänsten men visst finns det en del saker som man måste vänja sig vid i början. Sedan har jag väldigt bra arbetskamrater.



Idag ska jag njuta av solen, började med ett dopp i pappas pool :)

2009-06-23 @ 10:33:03
URL: http://malinjoe.blogg.se/
therese

kul med nytt jobb (:

ledig tom helgen, sen äre jooobb. nästan hela sommaren (:

2009-06-23 @ 10:50:52
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: