a bit panic

2009-03-15 - 15:02:23 / Träning och kost
Frukost: Snabbt slängde ja i mig 1,5 lingongrova med ost o 1 glas mjölk
Lunch: Pasta :( med fisk. Gott men inte såå nyttigt. var inte ens fullkorns pasta eller dinkel
Träning: 5km powerwalk + tungt jobb

Dagen började lite hektiskt, vaknade redan vid halv 5 av fåglarna, somnar om och vaknar av klockan kvart i 7.
Bussen går 07.23 till stan så hade en rätt kort stund på mig. Letade efter mina jobbar kläder som var spårlöst försvunna, hittade dom inte heller. 08.06 hade ja knatat ut till jobbet och där fick ja jobba i mina mjukisar och en stooor jobbar tröja tills klockan halv tio då cebbe kom och låste upp så ja fick andra kläder. haha.. Vilken pers.
Fick reda på att ja var fast anställd, vilket ja inte hade någon koll på tidigare, men alltid bra att veta.
Ska kolla om de går att få heltid eller halvtid där ute, nu har ja bara vissa timmar. oså.
Nu ska ja läsa lite internationell ekonomi, härligt härligt.

Vad händer hios er denna mulna söndag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: