Besvara de 3 frågorna..

2009-03-19 - 10:30:12 / Cissi möter världen
1. Postat av: LoEm

Vad tycks om väskan?

http://loem.blogg.se/

Svar: Fin men inte min smak...

2. Postat av: Marcela

Varför har du blivit en sådan träningsnarkoman och fast vid dina kalorier?

http://mdiaz.blogg.se/

Svar: hmm Jadu, det började nog med snedsteget att ja inte kom in i lumpen, en av mina största drömmar krossades och nästan allt berodde på mitt bmi och min träning. Visst ja tränar mkt redan innan men äter man inte rätt så blir det inte rätt iallafall. Träningsnarkoman tycker jag att ta i för tränar 4 pass i veckan vilket ja tycker är rätt normalt och hälsosamt,
och mitt kaoriintag blir oftast lite mer en 1000kcal som ja visat och skrivit ut. Men anledningen där är att jag vill så gärna komma in i lumpen, mot alla odds så ska jag komma in. sen om ja gör det eller inte det vet ja inte.

3. Postat av: Tess

hur går det med allergin mot kissen? kommit på ngt på ngt till peter?
Btw. har lite samma fundering som förgående talare. känns som du blivit lite besatt av det, kom ihåg att ha kul och njuta av livet som du har nu också!
puss och kram
http://tessgirl.blogg.se/

Svar: Hej kusinen! Min allergi har inte blivit bättre direkt, den har snarare förvärrats lite.. Men vi får se, jag städar mkt och katten badar 1 gång var tredje månad ungefär och då blir det bättre =) Ska behålla henne för trivs så mkt med henne.
Har inte kommit på något åt pappsen än, funderar dock på om man på något sätt kan ordna en fotosession med dig, mig, beatrice, rasmus och Christian och ge? men kanske är tråkigt att ge foto igen och dessutom svårt att fixa till. Då antingen alla ska ta sig till borås eller du upp hit..

1 Kommentarer
Tess

okej, då vet jag med katten

ang. peter så låter det som en bra idé, ta med syrran bara ;). men som du sa, svårt att fixa, jag kommer ju inte förrän den 24 april.. så de e ju inte så stor tidslinje där...men brorsan sa att pia hade sagt att ett presentkort som vi gjorde till robert och christian är en bra id'e, fast på ngt ställe med bilar då..

2009-03-20 @ 08:30:52
URL: http://tessgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: