Dagen då

2009-03-04 - 22:19:36 / Cissi möter världen
Blev inte det sista målet på menyn som planerat, blev istället 4 riskakor som tro de eller ej är rätt nyttiga.
Aja hade många kcal kvar på dagen och har inte kommit upp i mina 1000 än. Men de behöver ja inte heller för ska
lägga mig o sova snart. Var på 60 min spinning oxå, alltid lika skönt. Trots att ja var spyfärdig och totalt snurrig,
men var för att ja drack lite lite och att ja inte ätit middag innan spinningen. Så det gör jag inte om igen.
Imorn blir det aquafys, tydligen en svårare och jobbigare version av vatten jympa. Skönt!
Håller på i 60 min o sen blir det nog en liten solning på det.
Ska låna måttband av mamma imorn så ska ja mäta mig oxå på alla sätt o vis, så kommer det upp med.
Officielt tror ja att ja börjar med mätningen nästa vecka men lägger upp det nu.

Torsdagen ser ut som följer:

Frukost:
liten youghurt + 1 fullkornsmacka med linfrö och lättsmör
Lunch: Mamma står för detta imorn så blir nog köttbullar och potatis.
Middag: Havregrynsgröt med mjölk alternativt dinkelpasta (ska köpa imorn) med tomatsås och vitlök
Träning: 60 minuter aquafys
2 Kommentarer
Marcela

Att du inte startar en nisch i din blogg, om hur du lyckas med ditt mål att få en annan kropp och sådär?

2009-03-05 @ 00:14:07
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Marcela

Okej, får se till att fixa din blogg igen snart. Men jag vill ha en fotografering med dig först, så att det blir bättre bilder, för de du har nu är pixliga.

2009-03-05 @ 17:29:42
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: