Känns som om jag är inne på småtimmarna

2009-03-07 - 23:29:01 / Cissi möter världen
Känns som klockan är massor fast hon bara är snart halv 12.
Usch helger är jobbiga ibland. Inte tränat idag, inte ens gått typ.
Men men. Helgen var inte lätt o äta rätt, har ätit choklad och till o med kyckling med cream fraiche och grädde i såsen.
Så får väl bli svälrt i veckan om man nu ska lyckas kompensera men neej, de blir de inte
för ska orka träna. Någon gång går ja ner o sköter mig. men aa. när det blir det vet ja inte..
Bara börjat undra lite, vilka är ni som läser min blogg?
Skriv gärna en liten kommentar och berätta vilka ni är =) Skulle vara roligt att se.
Speciellt vill ja veta vem MOmo är som alltid kommenterar :P hehe
Snart dags att sova, ska jobba imorn + min 5 km tripp från o till jobbet.
sen blir de kanske träning om ja får med mig killen, orkar inte åka själv imorn.
4 Kommentarer
Anonym

jaag läser! ;D

2009-03-07 @ 23:52:11
URL: http://thessiss.blogg.se/
Marcela

du vet vem jag är i af. :D

2009-03-08 @ 00:30:36
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Momo

Hej! Cissi! Jag är bara en vanlig människa, med lite åsikter. Har haft en syster som jo-jo bantade hela sitt liv. Förstörde helt sin hälsa, dog alltför tidigt. Själv väger jag för mycket(naturligtvis!) Har lyckats banta mig g.m Tallriksmetoden. Tog 3 år på mig! Gick ner 30 kg!!! Jag hade läkarkontakt hela tiden(Därav mina råd till dig) Läkaren o jag var överens om att jag skulle ta ÄTDAGAR! Då vräkte jag i mig allt möjligt!

Därav de 3 åren! Men när jag gått ner , trivdes jag inte med min kropp! Har nog gått upp 15-18 kg nu, och trivs med det! Kroppen o hjärnan fick bestämma! Tycker det är viktigare o trivas äta o ''moffa'' ibland. JAG tycker allt man ska trivas med sig själv, än samla på sig onödiga sjukdomar. Jag blir ledsen o orolig när jag läser vad du skriver om din syn på din kropp! Vad tycker din älskling? Är han inte nöjd med dig som du är? Försök acceptera din kropp, o om några år har ''babyhullet'' försvunnit. och du mognat.( Man är osäker i tonåren för massor!) Låt allt ta sin tid o var Rädd om dig! Jag handlar ibl där du arbetar, känner jag igen dig, kommer jag att heja på dig! Kram MOmo

2009-03-09 @ 06:56:45
Anonym

ja läser :P

2009-03-09 @ 12:19:22
URL: http://partyhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: