Måndag

2009-03-30 - 23:04:04 / Mellan himmel o jord
Idag var det invägning vilket jag blev lycklig över när jag såg att jag står på 82 kg
vilket är 0.5 kg mindre sen förra veckan. men vet inte om det var för att det var på morgonen eller inte som jag vägde så.
Håller ig till min riktigt invägning på onsdag då det är ecakta veckor jag går efter.
Syndade med glass idag, men det sket jag i för ville äta glass med min pojkvän i vårsolen och
slippa tänka på alla konstiga och dumma ideal som fått mig att känna mig som största kossan i världen.
Så faktiskt jag åt en magnum mandel och njöt hela vägen med den!
Imorn bitti blir det spinning på morgonen vid 06.45 sen skola och jobba projektarbete.
Ska vara inne på onsdag så sisat klämmen nu. Jobbar mellan 20.00-02.30 ungefär vilket lär bli tugnt. Har inventering och får tydligen inte inventera med kunder i butik. Står att vi ska sluta vid elva men har aldrig hållt en inventering under 6 timmar..
Så kommer sluta mitt i natten och då har jag nästan varit vaken ett dygt för att sedan sparka iväg sig till skolan.
Men men. Pengar är alltid bra.
Nu ska jag sova min trötta hjärna en stund :)
1 Kommentarer
Malin

Åh vad roligt! :) Grattis, glassen igår spelade nog ingen roll. Jag har varit sååå himla glasssugen de senaste veckorna men faktiskt inte ätit någon. Jag har varit sugen på glass sedan jag kom på att jag faktiskt tål riktig glass nu (varit allergisk mot mjölkprotein de senaste 3-4 åren).



Imorse pekade min våg 8 hekto nedåt igen, var nog mycket vatten jag har gått upp :)



Låter som en tung dag imorgon! Hoppas det går bra. Kram

2009-03-31 @ 10:05:10
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: