På bättringsvägen.

2009-03-24 - 14:06:41 / Träning och kost
Mår betydligt mycket bättre idag, och idag kom även mitt paket från Nushape
Något örtläkemedel som främjar förbränning osv. Innehåller, grönt te, äpple och böner + lite annat som ja inte har så stor koll på. vet bara att allt är örter och nyttiga saker så amnt tar i stort sett hjälp ifrån naturen.
Blir ingen träning idag då jag fortfarande inte känner mig helt hundra. Bra med att vara magsjuk är att ja gick ner 2 kg nästan, men de går ja upp igen när ja börjar dricka vatten hehe :) men ändå.

Frukost: 1 glas oboy (inte druckit på länge) 2 rostade fullkornsbröd med smör och ost
Lunch: Potatis och fisk med lättdillsås
Middag: (vet inte än)

Kul att människor blir mer och mer intreserade på bloggen och vill veta hur det går och önskar mig lycka till!
Tack:) Skönt med stöd!
Blir nog en lång promenad idag så räknar det som träning, dock inte på 3 timmar denna gång utan snarare på någon timme :)
1 Kommentarer
Malin

Härligt att höra att du mår bättre igen, det är nog väldigt klokt att avvakta med träningen lite och istället ta en promenad.



Coren igår var alldeles för mycket rygg för min del och alldeles för lite magen, men vi hade en vikarie så jag tänker gå någon mer gång och se om det är likadant. Min rygg är väldigt svag (diskbråck för något år sedan) så jag hade problem med att göra många av övningarna som hon visade..



Jag pluggar till ekonom, tredje året nu :) På måndag drar kandidatuppsatsen igång och nästa termin blir det magisteruppsats och sedan är jag förhoppningvis klar :)



Jag brukar läsa din blogg sedan jag hittade den men varit dålig på att kommentera :) Kram

2009-03-24 @ 14:16:31
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: