träningsverk

2009-03-27 - 10:22:26 / Träning och kost
Idag har jag träningsverk, väldigt mycket måste jag säga.
Kan knappt sätta mig ner för att mina ben gör ont.
Känns som om alla muskler i benen har jobbat hårt. hehe
Så trots min besvikelse på Bodytone så gav det resultat.
Bodytone var för min del stillsamt, och tråkigt med en lite för torr ledare men det var roligt ibland och det gav ju resultat i träningsverk vilket är bra. =)
Idag ska jag köra core 30 min först och sen spinning 45 min, det ska bli riktigt skönt!

Frukost: 2 dl fil med kanel, 2 grova bröd, ½ kivi (var riktigt hungrig när jag vaknade)
Lunch: Åt en sen frukost så får se om lunchen blir av
Middag:
Träning: Core och spinning 30+ 45 min
1 Kommentarer
Malin

Härligt med all träningsvärk :)Bodypump har den effekten på mig, jag kan knappt gå dagen efter. Ha en bra dag!

2009-03-27 @ 10:52:01
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: