Ändring

2009-05-03 - 11:05:33 / Träning och kost
Denna vecka har ja inte skrivit så mkt, men har ätit helt kasst, bara fel bara hunnit med att träna 1 gång
för har pluggat och gjort annat. Måste skärpa mig nu. Skäms faktiskt.
Imorn börjar jag på Nutrilett för att göra en  ur rensning och sen blir det talriksmodellen men känner att jag behöver en liten urrensning som en avgiftning nästan först på 1 kanske 2 veckor. Sen blir det talriksmodellen, inga knäppa kcal räkning eller
annan konstig kost. Alla tycker nog jag är töntig som skriver, misslyckas och håller på.
Men skriver för min egen skull så vill man inte läsa behöver man inte..
Jag gör det här för MIN skull.
2 Kommentarer
Malin

Jag tycker inte alls du är töntigt! Det är starkt att erkänna att man har misslyckas och sedan ha en plan för hur man ska gå vidare. Jag har misslyckats många gånger. Huvudsaken är att man går vidare från det för varje gång man misslyckas blir man starkare. Kram!

2009-05-03 @ 11:56:28
URL: http://malinjoe.blogg.se/
PolinasCloset

jag har också ändrat lite och börjat äta mera nyttigt! ha en bra kväll!

2009-05-04 @ 00:41:49
URL: http://polinascloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: