Dag 2

2009-05-05 - 19:50:48 / Träning och kost
Mitt renande med kuren går sisodär, kommit fram till att ja behöver mer fibrer och protein för att orka
träningen så kör middagen utan nutrilett och då mer som GI med lite kolhydrater.
Har dessutom världens dåligaste dag trots att ja kirrade mvg - på en religion uppgift och Vg i Samhäll C
men har världens mensvärk vilket gör att jag är vidrigt hungrig och sugen på choklad.
Införskaffade mig då mörkchoklad som sägs vara nyttigare för annars gapar jag och grinar när mitt humör tryter som värst under mensperioden.

Fukost: 1 fullkornsknäckemacka utan smör med mini keso + nutrilett smoothie shake
Mellanmål: 1 äpple och 1 fullkornsbröd med gurka
Lunch: Liten sallad med banan + 2 msk minikeso
Mellanmål: 2 bitar mörkchoklad
Middag: Nutrilett shake + ½ knäckemacka utan något på

Träning: 45 min spinning
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: